۱۳۹۹ خرداد ۱۲, دوشنبه

مناطق گردشگری شهر اشتوتگارت

درباره شهر اشتوتگارت بدانید که با پیشینه تاریخی که دارد جاذبه های تاریخی و گردشگری متعددی را در دل خود جای داده است که سبب اشتیاق گردشگران برای سفر به این شهر می شود. با گردآوری اطلاعات لازم درباره اشتوتگارت و مناطق گردشگری آن می توان زمان سفر خود را به خوبی مدیریت نمود. جاهای دیدنی اشتوتگارت نیز مانند اکثر شهرهای آلمان، بیشتر بناها، موزه ها و نمایشگاه ها می باشند و کمتر کسی برای دیدن مناظر طبیعی به این شهر سفر می کند.


یکی از مواردی که باید درباره اشتوتگارت به چشم می خورد وجود بناهای قدیمی و موزه های تاریخی در این شهر می باشد. موزه یا خانه های تاریخی یکی از مکان های پر بازدید در شهر اشتوتگارت است که نشان دهنده تاریخ و گذشته منطقه بادن وورتمبرگ به شمار می رود. در این موزه که به عنوان خانه تاریخ معروف است اشیاء قدیمی و قیمتی قرار دارد و در جهت راهنمایی بازدیدکنندگان از راهنمای صوتی استفاده می شود. از دیگر موزه های معروف اشتوتگارت می توان به موزه هنر اشتوتگارت اشاره کرد که شهرت و محبوبیت بالایی در بین گردشگران دارد.

شهر اشتوتگارت بهترین مکان برای افرادی است که عشق افراطی به ماشین دارند. اشتوتگارت، شهر ماشین ‌ها است. در این شهر چندین موزه ماشین وجود دارد که دیدن آنها بسیار شگفت انگیز خواهد بود. از دیگر بناهای تاریخی شهر کلیسای یوهانس است که به سبک گوتیک ساخته شده است و مقصد بسیاری از تورهای گردشگری محسوب می شود. کلیسای یوهانس که پس از جنگ جهانی دوم بازسازی شد، ساخت آن به قرن ۱۹ برمی گردد. انعکاس این کلیسای زیبا در دریاچه فویرزی صحنه زیبا و منحصر به فردی برای بازدیدکننده به وجود می آورد. از زیبایی های این مکان می توان به وجود پنجره هایی با شیشه های رنگی اشاره کرد.

در اطراف این بنای منحصر به فرد بیشه ها و باغ های زیبا قرار دارد که می توان از قدم زدن در آن لذت برد. از دیدنی های داخل کاخ سلطنتی اشتوتگارت مجموعه ای از جوایز دیدنی می باشد. از جاذبه های گردشگری پر بازدید در شهر اشتوتگارت می توان به باغ وحش ویلهلم اشاره کرد که محل استقرار گونه های مختلف جانوری می باشد. با سر زدن به این مکان زیبا و دیدنی می توان از گونه های جانوری بازدید نمود. در کنار این مجموعه می توان از باغ های گیاه شناسی دیدن کرد که مجموعه ای متنوع از گونه های گیاهی را در بر دارد.

موزه ماشین اشتوتگارت: اگر از آن دسته عاشقان پر و  پا قرص ماشین هستید، مطمئا سفر به اشتوتگارت برایتان سفری راضی کننده خواهد بود. اشتوتگارت شهر ماشین هاست به طوری که کارخانه بنز و پورشه هر دو در این شهر قرار دارند پس طبیعی است که این شهر چندین موزه هم در این رابطه داشته باشد. مثلا در موزه ی بنز و موزه ی پرشه، بهترین ماشین های کلاسیک ساخت این دو شرکت به نمایش گذاشته شده اند.

موزه ماشین اشتوتگارت
میدان Schlossplatz: در این میدان کاخی متعلق به سال ۱۸۰۰ وجود دارد، کاخی زیبا که به سبک باروک ساخته شده است و در گذشته محل اقامت پاشاهان بوده است. بازدید از این کاخ در سفر به اشتوتگارت از بایدهاست.

موزه ماشین اشتوتگارت

کتابخانه کلیسای جامع: یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری اشتوتگارت کتابخانه ی کلیسای جامع این شهر است که طراحی بسیار مدرن  چشمگیری دارد و تماما سفید است. سقف این کتابخانه شیشه ای و پنجره های آن مدرن است و حدود ۵۰۰۰۰۰ واحد رسانه ای را در خود جا داده است.

کاخ باروک آلمان: یکی دیگر از جاذبه هایی که در جریان سفر به اشتوتگارت پیشنهاد می کنیم که حتما ببینید، قصر Ludwigsburg آن است که تا شهر اشتوتگارت به اندازه ی ۲۰ دقیقه فاصله دارد و به سبک باروک ساخته شده است. موقع بازدید حتما از گالری و موزه ی آن هم دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر